Featured Post Today
print this page
Latest Post

Miss Moter Matcha & Milk Hand Wax Harga Murah Giler

Miss Moter Matcha & Milk Hand Wax Harga Murah Giler


Harga Borong Miss Moter Matcha & Milk Hand Wax Harga Murah Giler

Harga Borong Miss Moter Matcha & Milk Hand Wax Harga Murah Giler


Harga Borong Miss Moter Matcha & Milk Hand Wax Harga Murah Giler

Nourish skin whitening hand, to prevent dry, rough skin improving hand multi cocoon stiff phenomenon, care delicate hands, regular use, the better.

Harga Borong Miss Moter Matcha & Milk Hand Wax Harga Murah Giler

Harga Borong Miss Moter Matcha & Milk Hand Wax Harga Murah Giler

Important information:
Indications: Any skin can be used, is more suitable for dry combination, dry, neutral skin.
Ingredients: milk, green tea powder, fruit waxes, lubrajel oil, glycerin
Directions: Apply to take appropriate back, evenly covering the back of the finger, and then wait 15-25 minutes, then peel off the hand wax dry. Remember not too thick nor too thin coating, after completely dry milk in hand wax tear oh
Country of origin: Taiwan

Harga Borong Miss Moter Matcha & Milk Hand Wax Harga Murah Giler


Highlight
Deeply nourish and whiten hand skin, prevent skin dry rough improve hand cocoon stiff phenomenon, more care delicate hands, use on a regular basis, the effect is much better
Put a thin layer of wax on hand or foot by using the applicator that come with the package
Apply evenly cover the back of hand fingers, and then wait 15 to 25 minutes until is dry
Then just simply peel it off.

Any skin type can be used, more suitable for mixed partial dry, dry, neutral skin
Made of Milk, green tea powder, fruit waxes, lubrajel oil, glycerine
Net weight: 200 g @ 200ml


Harga Borong Miss Moter Matcha & Milk Hand Wax Harga Murah Giler


Harga Borong Miss Moter Matcha & Milk Hand Wax Harga Murah Giler


Harga Miss Moter Matcha & Milk Hand Wax Harga Murah Giler

1 UNIT
RM 60.00
                        (Semenanjung/Sabah/Sarawak - Termasuk Pos)                      



2 UNIT
RM 110.00
                        (Semenanjung/Sabah/Sarawak - Termasuk Pos)                          



3 UNIT
RM 150.00
                         (Semenanjung/Sabah/Sarawak - Termasuk Pos)                     


Berminat??? Boleh Transfer Ke Salah Satu Akaun Berikut:

RHB BANK:
1112 1200 0701 83
(ZAUDIN BIN SAAD)

PUBLIC BANK:
45 399 357 34
(ZAUDIN BIN SAAD)

CIMB BANK:
7048 0758 05
(ZAUDIN BIN SAAD)

MAYBANK:
1643 4228 9006
(ZAUDIN BIN SAAD)

KEMUDIAN SMS/WHATAPPS, NAMA & ALAMAT LENGKAP KE 012-4509734



HARGA BORONG Grapefruit Diet Harga Murah Giler

10 Unit - RM 450.00(RM45/Unit)
20 Unit - RM 860.00(RM43/Unit)
30 Unit - RM 1230.00(RM41/Unit)
40 Unit - RM 1560.00(RM39/Unit)
50 Unit - RM 1850.00(RM37/Unit)











Grapefruit Diet Harga Murah Giler

Grapefruit Diet Harga Murah Giler (60 Capsules)


Harga Borong Grapefruit Diet Harga Murah Giler


Grapefruit Diet is an advance slimming technology breakthrough from Italy using NanoBoundTM Technology to break down fat cells effectively and also create a thermogenic effect to burn fats continuously.

Harga Borong Grapefruit Diet Harga Murah Giler

Along with BioBindTM technology, it also stops our body from absorbing fats and turn carbs into energy to burn more fats. Grapefruit Diet also couples with the Advance TDTTM Technology from France, to target the unwanted fats in our body bringing the ingredient to work even more effectively.

With 7 natural ingredient, the product works in 7 miracle ways, from turbocharging the metabolism, block fats, burn fats, break down fats, enhancing energy to reducing water retention.

Harga Borong Grapefruit Diet Harga Murah Giler

Results in 7 days
*Slimming effect
*Better body shape
*Suppressed eating appetite
*Better skin complexion
*Enhance energy

Results in 4 weeks
After conducting a clinical study with 100 overweight asian women and men aged 18-55, 95% resulted in reduction of body weight, 72% claimed to eat lesser, 82%
claimed to have clearer skin and 75% claimed to have better energy and concentration.

Function
*Turbocharge metabolism and blocking fats.
*Breakdown fat chains and convert into energy.
*Burn fats and suppress appetite.
*Maximise ingredient effect.
*Convert sugar into energy.
*Reduce water retention.

Why take Grapefruit Diet?
*100% natural ingredient
*Safe & no side effect
*No rebound effect
*Easy & convenient
*Burns fat all day long
*Controls Appetite
*Reduces water retention


Ingredient & Function
Grapefruit Extract (Citrus Paradisi)
Grapefruit extract has been proven for its effectiveness to turbocharge our metabolism while stimulating our brain to increase our metabolism to allow our body to burn fats naturally. It also has the ability to create a thermogenic capability by fusing oxygen in our body to allow fats to burn by itself without the needs of aerobic exercise.

The essence in Grapefruit also helps to stop our body from absorbing further sugar and carbohydrates, allowing us to stop the main source of having more fats in the body.
Every 1 pill is equivalent to 8 Grapefruits which is able to stop around 200 calories of fat cells from formation. The extract is also known to reduce fats in our waist, legs as well as reduction of cellulites.


Storage
Store in a dry place below 25°C away from direct sunlight or heat.

Direction
1 capsules each time, twice a day before meals.

Precaution
This product is not for pregnant and breast feeding women. Please consult doctor if you are taking any medication or under medical supervision. Protect from moisture and sun light. Keep out of reach of children.

Testimoni Grapefruit Diet Harga Murah Giler

Testimoni Grapefruit Diet Harga Murah Giler

Testimoni Grapefruit Diet Harga Murah Giler




Harga Grapefruit Diet Harga Murah Giler

1 UNIT

RM 150.00
                        (Semenanjung/Sabah/Sarawak - Termasuk Pos)                      



2 UNIT

RM 280.00
                        (Semenanjung/Sabah/Sarawak - Termasuk Pos)                          



3 UNIT

RM 390.00
                         (Semenanjung/Sabah/Sarawak - Termasuk Pos)                     



Berminat??? Boleh Transfer Ke Salah Satu Akaun Berikut:

RHB BANK:
1112 1200 0701 83
(ZAUDIN BIN SAAD)

PUBLIC BANK:
45 399 357 34
(ZAUDIN BIN SAAD)

CIMB BANK:
7048 0758 05
(ZAUDIN BIN SAAD)

MAYBANK:
1643 4228 9006
(ZAUDIN BIN SAAD)

KEMUDIAN SMS/WHATAPPS, NAMA & ALAMAT LENGKAP KE 012-4509734



HARGA BORONG Grapefruit Diet Harga Murah Giler

10 Unit - RM600.00(RM60/Unit)
20 Unit - RM1160.00(RM58/Unit)
30 Unit - RM1680.00(RM56/Unit)
40 Unit - RM2160.00(RM54/Unit)
50 Unit - RM2600.00(RM52/Unit)











Krim Firmax-3 Murah Giler

KRIM PENEGANG FIRMAX-3 MURAH GILER YANG BERKESAN SERTA MERTA.


Borong Firmax-3 Harga Murah Giler

Borong Firmax-3 Harga Murah Giler


FIRMAX3 HARGA MURAH GILER sebagai penstabil hormon yang sempurna ,krim firmax3 harga murah giler ialah formulasi sempurna dan diakui sebagai pemulih hormon semulajadi yang terbaik .BINTANG BARU DUNIA KECANTIKAN DAN BIO-PERUBATAN yang lebih efektif dan berkesan.kandungan istImewanya diketahui mengimbangi pengeluaran hormon secukupnya untuk kesihatan dan kehidupan yang sempurna .juga sebagai pencegah phytohormone, mengimbangi metabolism, antioksida dan merehatkan otot.

Produk terbaru dan trend  terbaru untuk mengebukan dan mengembalikan kejelitaan wanita. Kalau dah cantik cuma nak lebih menarik dan menawan sesiapa melihat. Tak perlu tukar produk kecantikan sedia ada, cuma sapu sikit di nadi tangan , akan lihat perubahan wajah serta merta.


Borong Firmax-3 Harga Murah Giler



FIRMAX3 HARGA MURAH GILER  TEKNOLOGI NANO
Menyerap dan bertindak serta merta dalam beberapa saat sahaja. Bertindak sebagai anti penuaan, menggebu, mencerah, serta menaikkan seri wajah.

Borong Firmax-3 Harga Murah Giler

KELEBIHAN KRIM FIRMAX3 HARGA MURAH GILER

FIRMAX3 HARGA MURAH GILER UNTUK WANITA:-

  • Mengimbangi hormon badan
  • Menegang dan menaikan payu dara
  • Mencerah dan mengebukan wajah
  • Menaikkan seri wajah
  • Menghilangkan jeragat
  • Mengurangkan dagu dua
  • Mengurangkan bawah lengan yang kendur
  • Menegangkan perut dan membentuk pingang
  • Menghilangkan simptom monopouse
  • Mengurangkan sakit sengugut
  • Mengurangkan kedut wajah
  • Mengurangkan stres dan sakit kepala
  • Mengawal hormon thyroxin
  • Membentuk pungung dan peha yang cantik
  • Menghilangkan sakit gigi
  • Mengetatkan faraj
  • Membantu masaalah resdung
  • Meningkatkan selera seks

Borong Firmax-3 Harga Murah Giler

FIRMAX3 HARGA MURAH GILER UNTUK LELAKI:-

  • Membangunkan tisu reproduktif lelaki seperti testis dan prostat.
  • Membentuk ciri seksual, sekunder termasuk otot kasar, tulang dan pertumbuhan misai dan bulu.
  • Mengekalkan kesihatan tubuh dan mencegah osteoporosis
  • Meningkat nafsu seks.
  • Membantu meningkatkan tenaga dan daya tumpuan
  • RINGKASNYA FIRMAX3 HARGA MURAH GILER, yang TERBAIK semua dalam satu.PELBAGAI KEGUNAAN hanya SAPU DI NADI TANGAN sahaja,tidak perlu meningalkan alat kecantikan yang sedia ada, menjadikan anda cantik diluar dan didlm serta memukau sesiapa yg melihat .

Borong Firmax-3 Harga Murah Giler

Kesan segera Firmax3 Harga Murah Giler:

1.   Berlaku penegangan kulit pada seluruh badan.
2.   Menaikkan seri wajah dan kulit.
3.   Kulit kelihatan lebih gebu cerah berseri.
4.   Mengurangkan saiz pori pori dan garis halus.
5.   Badan terasa lebih panas dan bertenaga.
6.   Menghilangkan kesakitan
7.   Mengurangkan sakit kepala.
8.   Menegangkan Payudara.
9.   Mengurangkan eyebag.
10. Badan lebih bertenaga
11. Darah haid berwarna merah terang dan lebih cair
12. Mengurangkan senggugut

Borong Firmax-3 Harga Murah Giler

Kesan 1-3 Hari penggunaan Firmax3 Harga Murah Giler:

1. Pada orang yang tinggi kandungan kolesterol, Kulit dan najis jadi berminyak akibat pembuangan kolesterol melalui kulit dan najis masa permulaan guna.
2. Pakaian terasa lebih longgar.
3. Payudara kembali berisi dan makin tegang
4. Kulit makin gebu dan tegang
5. Kedutan pada kulit menghilang

Penggunaan berterusan selama 3 bulan akan kekal kesannya kerana hormon badan telah sedia aktif.


Cara penggunaan krim FIRMAX-3 HARGA MURAH GILER

Sapu dengan urutan lembut pada leher, bawah lengan (keatas), payudara (atas), Belakang pinggang, pergelangan tangan (keatas), abdomen (lawan arah jam), belakang paha (keatas).


Cara guna Firmax-3 Harga Murah Giler
Abdomen->Sapukan FIRMAX-3 pada abdomen untuk menghilangkan ketidak selesaan haid dan menegangkan perut.
Cara guna Firmax-3 Harga Murah Giler
Leher->Untuk kesan leher dan muka yang lebih licin dan tegang, sapukan FIRMAX-3 arah ke atas
Cara guna Firmax-3 Harga Murah Giler
Bawah-> LenganUntuk lengan yang lebih tegang sapukan FIRMAX-3 arah ke atas pada bawah lengan.
Cara guna Firmax-3 Harga Murah Giler
Belakang
Sapukan FIRMAX-3 pada bahagian bawah belakang untuk menghilangkan sakit belakang dan menaikkan punggung.
Cara guna Firmax-3 Harga Murah Giler
Belakang Paha Untuk peha yang lebih tegang sapukan FIRMAX-3 arah ke atas pada belakang paha.
Cara guna Firmax-3 Harga Murah Giler
Payudara Untuk lebih kenyal dan tegang sapukan FIRMAX-3 arah ke atas pada bahagian atas payudara.


TESTIMONI PENGGUNA FIRMAX-3 HARGA MURAH GILER

Pn Kesuma
Keseluruhan kulit saya lebih anjal dan cerah walaupun baru beberapa hari menggunakan FIRMAX-3. Penggunaan sungguh menjimatkan kerana hanya sedikit diperlukan, kesannya ketara dan tahan dari pagi hingga ke malam.

En. Mansur
Masalah berdengkur dan susah bernafas saya ketara berkurangan setelah saya mengurut sinus saya menggunakan FIRMAX-3.

Cik Sue
Sebagai mak andam, FIRMAX-3 banyak membantu saya menaikkan seri pengantin, menegangkan kuliot muka dan buah dada serta menggebukan kulit.

Cik Norhana
Ramai yang menegur perubahan mendadak pada seri wajah dan penampuilan saya sejak saya menggunakan FIRMAX-3.

Pn. Roslina
Saya dan suami kembali aktif bersama sejak menggunakan FIRMAX-3. Terima kasih kerana mengembalikan kesejahteraan rumah tangga kami.

Puan Siti Fadzilah, Kulim Kedah
Setelah menggunakan krim FIRMAX-3 ni kesan paling ketara pada kulit muka saya di mana (eyebag) kedut kedut halus yang dekat mata dah tiada. Rasa ceria jer saban hari bila menggunakan nya. Terima kasih FIRMAX-3

En. Mohd, Kuala Lumpur - 010 5046144
Saya ada masalah resdung yg agak teruk, sudah berbagai produk saya dah mencuba, Setelah diperkenalkan krim Firmax oleh sahabat saya, terus saya mencubanya. Hasil nya resdung saya berkurangan, masalah sesak nafas berkurangan malahan kulit saya menjadi cantik terutama sekali di muka kesan lebam bawah mata beransur hilang. Rasa ceria dan bersemangat di waktu pagi dan selera seks meningkat. Alhamdullilah dan terima kasih FIRMAX-3.

Juslina, Lahad Datu Sabah
Sebelum guna krim FIRMAX-3 saya ada double chin, kulit kering dan tak anjal. Selepas menggunakan krim tu beberapa hari terdapat perubahan pada masalah double chin dan kulit pun tidak kering lagi malahan kulit lebih anjal. Terdapat juga perubahan pada payu dara dan punggung saya iaitu ia makin mantap berbanding dulu dan selulit pun dah hilang. Terima kasih FIRMAX-3.

Puan Anna, Labuan, Sabah
Pada mulanya saya tak percaya dan yakin dengan krim ni. Atas dasar ingin mencuba saya beli  satu krim. Apabila mennggunakan selama 2 minggu ada perubahan ketara berlaku pada wajah dan lengan saya. Wajah berseri dan dagu berlapis dah tiada malahan kulit menjadi anjal dan tegang. Mereka yang melihat saya mengatakan saya memakai pemanis wajah tapi yg sebenar nya krim itu telah menaikkan seri muka saya. Terima kasih FIRMAX-3.

Puan Sarbanun, Brunei
Sebelum saya pakai krim FIRMAX-3, saya menghadapi masalah double chin  dan wajah kurang anjal. Sekarang ia berkurangan, saya yakin dan percaya diri sendiri utk penampilan


Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna Firmax-3 Harga Murah Giler


Harga Krim Firmax-3 Harga Murah Giler

1 SET@BOX

RM 150.00
                        (Semenanjung/Sabah/Sarawak - Termasuk Pos)                      



2 SET@BOX

RM 280.00
                        (Semenanjung/Sabah/Sarawak - Termasuk Pos)                          



3 SET@BOX

RM 390.00
                         (Semenanjung/Sabah/Sarawak - Termasuk Pos)                     



Berminat??? Boleh Transfer Ke Salah Satu Akaun Berikut:

RHB BANK:
1112 1200 0701 83
(ZAUDIN BIN SAAD)

PUBLIC BANK:
45 399 357 34
(ZAUDIN BIN SAAD)

CIMB BANK:
7048 0758 05
(ZAUDIN BIN SAAD)

MAYBANK:
1643 4228 9006
(ZAUDIN BIN SAAD)

KEMUDIAN SMS/WHATAPPS, NAMA & ALAMAT LENGKAP KE 012-4509734

Pembayaran Menggunakan Kredit/Debit Kad 
(Pembelian Runcit Sahaja)

Sila Pilih









BVR Collagen Harga Murah Giler

BVR Collagen Harga Murah Giler

Borong BVR Collagen Harga Murah Giler


Borong BVR Collagen Harga Murah Giler

 Berat : 40 Gram


BVR Collagen Harga Murah Giler ni sejenis serbuk collagen asli yang diadun dengan Glutathione, apple stem cell, strawberry stem cell, bunga sakura, vitamin C dan jugak vitamin E dalam satu produk bermacam yang ada, memang patut la produk ni berkesan..

Borong BVR Collagen Harga Murah Giler

Orang yang ada resdung boleh minum sebab tak gatal. Selain tu, sesuai juga untuk yang hamil, berpantang dan menyusu.

Borong BVR Collagen Harga Murah Giler

Siapa yang makan BVR Collagen Harga Murah Giler seawal 5 hari sahaja kulit dan nampak cantik putih mulus.. dengan kelebihan dari extract sakura, apple steam cell dan pelabagai lagi menjanjikan kepuasan kepada kulit  untk lebih bersih dan licin

Borong BVR Collagen Harga Murah Giler

Khasiat Hebat BVR Collagen Harga Murah Giler

  1. Merawat masalah kulit dari luar dan dalam
  2. Mencegah pertumbuhan jerawat dan memudarkan parut
  3. Menaikkan seri wajah serta awet muda
  4. Mengecilkan liang pori dan menyegarkan kulit
  5. Mengatasi kulit kering, menggelupas atau berminyak
  6. Melembab, menghalus dan menganjalkan kulit 
  7. Memutih dan mencerahkan kulit seluruh badan
  8. Menaikkan punggung dan payudara supaya lebih montok dan tegang
  9. Menghilangkan jeragat dan tanda2 penuaan awal
  10. Merawat parut hitam, celahan / lipatan gelap pada badan
  11. Mencantik dan menguatkan rambut serta kuku
  12. Mencerahkan mata
  13. Menstabilkan hormon dan mengawal berat badan
Borong BVR Collagen Harga Murah Giler


Kandungan BVR Collagen Harga Murah Giler

Kandungan 100% Semulajadi & Hanya Terbaik :
Pati Apple Stemcell ,Pati strawberry Stemcell
Pati Kolagen Marin ,Vitamin C & E
Gluthathione , Serbuk Mutiara & Bunga Sakura

Borong BVR Collagen Harga Murah Giler

Cara Pengambilan BVR Collagen Harga Murah Giler

Amal 1 sudu kecil setiap pagi dan malam. Boleh dikemam begitu sahaja atau dicampur ke dalam apa2 jenis supplement dan vitamin yang lain sebagai booster, bagi mempercepatkan lagi kesan.
Minum air bersih secukupnya sepanjang hari.
Boleh diambil wanita hamil, menyusui bayi, dalam pantang atau mereka yang ada resdung.

Borong BVR Collagen Harga Murah Giler

Testimoni Pengguna BVR Collagen Harga Murah Giler

Borong BVR Collagen Harga Murah Giler

Borong BVR Collagen Harga Murah Giler

Borong BVR Collagen Harga Murah Giler

Borong BVR Collagen Harga Murah Giler

Borong BVR Collagen Harga Murah Giler


Harga Runcit BVR Collagen Harga Murah Giler

1 SET@BOX

RM 75.00
                        (Semenanjung - Termasuk Pos)                      

RM 80.00
(Sabah & Sarawak - Termasuk Pos)

RM 90.00
(Brunei/Indonesia/Singapura - Termasuk Pos)  
  


2 SET@BOX

RM 140.00
                        (Semenanjung - Termasuk Pos)                      

RM 150.00
(Sabah & Sarawak - Termasuk Pos)

RM 170.00
(Brunei/Indonesia/Singapura - Termasuk Pos) 



3 SET@BOX

RM 195.00
                        (Semenanjung - Termasuk Pos)                      

RM 210.00
(Sabah & Sarawak - Termasuk Pos)

RM 240.00
(Brunei/Indonesia/Singapura - Termasuk Pos)    
   

Berminat??? Boleh Transfer Ke Salah Satu Akaun Berikut:

RHB BANK:
1112 1200 0701 83
(ZAUDIN BIN SAAD)

PUBLIC BANK:
45 399 357 34
(ZAUDIN BIN SAAD)

CIMB BANK:
7048 0758 05
(ZAUDIN BIN SAAD)

MAYBANK:
1643 4228 9006
(ZAUDIN BIN SAAD)

KEMUDIAN SMS/WHATAPPS, NAMA & ALAMAT LENGKAP KE 012-4509734

Pembayaran Menggunakan Kredit/Debit Kad 
(Pembelian Runcit Sahaja)

Harga Berbeza Mengikut Lokasi->Sila Pilih Lokasi



Harga Borong BVR Collagen Harga Murah Giler
RM 56.00/Box
(Minimum Order 10 Box-Tidak Termasuk Pos)









Korang Mesti Suka Artikal Dibawah

 
Support : Creating Website | Gambir Sarawak | Gambir Sarawak
Copyright © 2011. Kiss Beauty - Borong Kosmetik Murah Giler - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Gambir Sarawak
Proudly powered by Blogger