Featured Post Today
print this page
Latest Post

DMS 360 Dermax Superskin Harga Murah Giler

DMS 360 Dermax Superskin Harga Murah Giler


Dermax Superskin 360 Harga Murah Giler Untuk yang Idamkan Kulit Super Flawless!

DMS 360 Dermax Superskin Murah Giler


Uolls Dah Serik Carik Produk Skincare Sbb Semuanya Tak Berkesan Pada Kulit Muka?
Siap Ada Side Effect Negatif Lagi?!

Dah Beratus Ringgit Uolls Habiskan Sbb Mencuba Produk Lain?




Tak Yakin Nak Berada Di Khalayak Ramai Sebab Malu Dengan Masalah Kulit Yang Dialami?

Uolls Fed Up Bila Keluar Rumah Kena Pakai Mekap Tebal Utk Tutup Liang Pori & Parut Jerawat Bertanda?

Jangan risau, kerana kini DMS 360 DERMAX SUPERSKIN Harga Murah Giler telah dihasilkan untuk membantu mengatasi masalah kulit wajah anda secara natural dalam waktu yang singkat

** Dalam masa 7 – 14 hari sahaja menggunakan DMS 360 Dermax Superskin Harga Murah Giler, dijamin anda akan nampak effect yang ketara  yaitu kulit anda akan tampak lebih PUTIH, LEMBUT, HALUS dan GLOWING.

DMS 360 Dermax Superskin Murah Giler

Kenapa Anda Perlu Memilih DMS 360 Dermax Superskin Harga Murah Giler?


  • Disahkan Halal
  • Mendapat pengiktirafan dari KKM, GMP & BPFK
  • 100% TIADA Mercury
  • Mempunyai SPF25
  • TIADA Hidroquinone
  • Tanpa pengelupasan
  • Tiada kesan sampingan
  • Sesuai untuk lelaki & wanita


Sesuai untuk semua jenis kulit wajah samada:


  • Kulit kering / menggelupas
  • Liang Pori besar dan berminyak
  • Kulit Kusam
  • Sensitif matahari
  • Jerawat / jeragat
  • Tona wajah tidak sekata
  • Kulit wajah lebih gelap dari kulit badan
  • Dan lain-lain


 Inilah masanya untuk upgrade kecantikan wajah uolls dan tampil lebih yakin dan flawless!
Kini uolls tak perlu lagi gunakan camera 360 utk nampak kulit licin tanpa cela, hanya gunakan DMS 360 Dermax Superskin sahaja!

Jadi.., apa tunggu lagi, Gunakan DMS 360 dan anda sendiri akan rasai perubahannya!
Bila kulit dah makin flawless, takde parut & jerawat bertenggek kat muka, diri sendiri pun rase yakin je kan nak keluar rumah tanpa mekap tebal.

DMS 360 Dermax Superskin Murah Giler

APA YANG TERKANDUNG DALAM DERMAX SUPERSKIN 360 @ DMS 360 HARGA MURAH GILER?


1) SABUN CLEANSER EXTRACT HONEYDEW + COLLAGEN + ALGAE (30G) :
Sabun Dermax Superskin Sarat dengan Vitamin E & C dari Extract Honeydew dan Kolagen yang berkesan memperbaharui kulit dari lapisan dalam. Tembikai susu amat kaya dgn Vitamin A, B Complex & vitamin C yg merupakan elemen penting dalam penjagaan kesihatan kulit dan saraf. Amalan penggunaan bahan yang mengandungi khasiat tembikai susu pada setiap hari akan menghasilkan kulit yang bersih & sentiasa sihat berseri.

2) Krim Siang Dermax SuperSkin 360 (20G) :
Day Cream DMS 360 Harga Murah Giler Menggunakan bahan asas dari air & Collagen pati sarang burung. Bahan ini ternyata berkesan membantu menghalang radikal bebas dari terkena kulit serta berkesan mengembalikan keanjalan  kulit. Collagen yang terkandung dalam Dermax superskin juga efektif dalam penghasilan kulit yang muda, lembut, licin dan halus. Selain membekalkan kecantikan pada kulit, sarang burung dapat memulihkan kulit dalaman si pemakai.

3) Krim Malam Dermax SuperSkin 360 (20G) :
Night Cream DMS 360 Harga Murah Giler Menggunakan glutathione & air sebagai agen memulihkan kulit yang rosak DUA KALI GANDA lebih efektif serta mencerahkan kulit wajah.

GLUTATHIONE dalam Dermax Superskin 360 HARGA MURAH GILER NI APA PULAK?


GLUTATHIONE NI ada tiga fungsi utk kecantikan wajah uolls. Haa...Jgn guna je produk tapi tak ambik tau, fungsi bahan2 ni penting sangat!!

First, Glutathione dalam DMS 360 Harga Murah Giler merupakan Agen pemutihan kulit. Maksudnya, ianya akan mengubah Eumelanine (pigmen / tompok hitam) menjadi Phaeomelanin (pigmen cerah). Eumelanin ni laa yang selama ni membuatkan kulit kita jadi kusam dan gelap ye uolls.

Secondly, Glutathione bertindak sebagai Agen Anti-Penuaan. Pernah tak uolls nampak org yg kelihatan tua padahal umur masih muda? Itu disebabkan kerana banyak sel-sel yang telah mati kerana glutathione tak cukup dalam badan. Jadi, amat penting untuk kita menggunakan bahan yg ada Glutathione sejak dari remaja lagi.

Lastly, Glutathione juga berfungsi sebagai Agen Penyahtoksin. Bila kita selalu terdedah dgn cuaca panas and udara yg kotor, byk kuman dan radikal bebas yang akan melekat pada kulit, walaupun kita tak nampak. Dengan adanya bahan Glutathione dalam Dermax Superskin 360, kita dapat lindung kulit kita dari dalam.


PERUBAHAN YANG DAPAT RAKAN2 & UOLLS LIHAT SENDIRI SELEPAS GUNA DMS 360 HARGA MURAH GILER?



  • Kulit kurang berminyak
  • Tona kulit sekata
  • Wajah semakin cerah berseri secara semulajadi
  • Kedutan dan garisan halus berkurangan
  • Kekal awet muda
  • Kulit anjal dan tegang
  • Blackhead & Whitehead hilang
  • Pigmentasi teruk (tompokan hitam) serta jeragat mulai pudar
  • Liang pori mengecil
  • Jerawat mengecut dan parut jerawat hilang
  • Kulit menjadi gebu dan kemerahan
  • Kulit kelihatan lebih muda dan segar
  • Kulit lebih lembut dan halus


SELAIN TERDAPAT IMPROVEMENT PADA LUARAN, SECARA TAK SEDAR DALAMAN UOLLS JUGAK AKAN MENGALAMI PERUBAHAN YANG POSITIF!



  • Kadar pH kulit menjadi seimbang
  • Memperbaharui dan mengaktifkan sel yg telah rosak
  • Menghapuskan sel kulit mati
  • Wajah terasa nyaman dan ringan
  • Tidak lagi gatal-gatal
  • Membantu penghasilan kulit baru


DMS 360 Dermax Superskin Murah Giler


Cara Guna DMS 360 Dermax Superskin Harga Murah Giler


1. Cuci Muka anda dengan bersih menggunakan Sabun Collagen DMS 360 Harga Murah Giler
2. Sapukan Day Cream Secara nipis & rata pada muka. Dipakai pada waktu siang
3. Pada Waktu malam, Cuci muka kemudian sapukan night cream Dermax superskin sebelum tidur

BERAPA LAMA 1 SET DMS 360 DERMAX SUPERSKIN HARGA MURAH GILER BERTAHAN?

Ianya bergantung kepada jumlah penggunaan. Jika normal, boleh digunakan sehingga 2-3 bulan


TESTIMONI DERMAX SUPERSKIN 360 HARGA MURAH GILER














Harga DMS 360 Dermax Superskin Harga Murah Giler


1 SET
RM 120.00
(Semenanjung/Sabah/Sarawak - Free Pos)


2 SET
RM 220.00
(Semenanjung/Sabah/Sarawak - Free Pos)



3 SET
RM 300.00
                 (Semenanjung/Sabah/Sarawak - Free Pos)                   



Berminat??? Boleh Transfer Ke Salah Satu Akaun Berikut:

RHB BANK:
1112 1200 0701 83
(ZAUDIN BIN SAAD)

PUBLIC BANK:
45 399 357 34
(ZAUDIN BIN SAAD)

CIMB BANK:
7048 0758 05
(ZAUDIN BIN SAAD)

MAYBANK:
1643 4228 9006
(ZAUDIN BIN SAAD)

KEMUDIAN SMS/WHATAPPS, NAMA & ALAMAT LENGKAP KE 012-4509734

Pembayaran Menggunakan Kredit/Debit Kad 
(Pembelian Runcit Sahaja)

Sila Buat Pilihan
**************************


**JB-HF**




Angel Caps Skincare Harga Murah Giler

Angel Caps Skincare Harga Murah Giler


CANTIKKAN ORANG KOREA NIE.....PUTIH BERSIH JE KULIT D ORANG SEMUA...APA AGAKNYA YANG MEREKA MAKAN KAN...KALAU KAT MALAYSIA NIE NAK KULIT CANTIK BERSIH MAKAN PULUT BANYAK- BANYAK....TAK GITU KE....TAK JUGA SEKARANG KAN BNYAK PRODUK UTK KULIT.......NIE ANTARA PRODUKNYA....

Glutathione merupakan ibu kepada segala antioxidant!! Amalkan pengambilan glutathione and bersedia lah utk tengok proses remajakan kulit kita berlaku!

Angel Caps bukan sahaja mengandungi glutathione, tapi turut mengandungi vit C, kolagen, koenzim Q10, biji anggur dan beri.

Semua bahan2 ni merupakan ekstrak 100% pure yg berkualiti tinggi.
Sebab tu Angel Caps memang sangat2 berkesan! Putih. Gebu. Gebas. Memang merawat dari dalam sampai ke akar!

Jom jadi cantik macam Korea dengan Angel Caps!

Angel Caps mengandungi ekstrak asli L Glutathione + Vitamin C + Kolagen + Coenzyme Q10 + Biji Anggur + Beri.

Bahan2 ini diimport dari Jepun dan terbukti sangat berkesan untuk mencerah dan memutihkan kulit. Angel caps menggunakan kapsul Vegicaps yg menggunakan selulosa tumbuhan menggantikan gelatin haiwan.

Angel Caps Skincare Harga Murah Giler tu ape?


Angel Caps merupakan supplemen yg mengandungi bahan2 yg mampu mencerahkan kulit, menghilangkan jerawat, mempercepatkan pertumbuhan sel sel baru, melembabkan kulit dan menghaluskan kulit secara SEMULAJADI, SELAMAT dan BERKESAN

Kapsul Angel Caps yg terkini berwarna putih dan mengandungi serbuk halus berwarna putih. Serbuk yg terkandung dalam kapsul Angel Caps berbau agak kurang menyenangkan (bau glutathione asli)
dan berasa masam (ekstrak asli biji anggur dan beri). Kapsul Angel Caps boleh dibuka dan serbuk yg terkandung dalam kapsul boleh dimakan atau dicampurkan ke dalam minuman.


Tips Pengambilan Angel Caps Skincare Harga Murah Giler :


1. Minum air putih sekurang-kurangnya 3 liter sehari

2. Ambil dengan dos yg ditetapkan untuk sebulan pertama,disarankan 2 biji sehari,bulan seterusnya sebiji sehari dah cukup...

3. Elakkan minum BERKAFEIN & BERKARBONAT...

4. Kurangkan makanan berminyak @ berlemak...

5. Makan Angel Caps semasa perut kosong ( sebelum mengambil sarapan pagi)

6. Pastikan uolls x pernah skip untuk ambil Angel Caps setiap hari dan lihat sendiri apa yang akan berlaku pada kulit uolls !!!


Angel Caps Mempunyai 2000mg Vitamin C. 



Tahukah anda Kebaikan Vitamin C untuk Kulit ?

Perlindungan dari matahari

Vitamin C melindungi kulit dari radikal bebas yang terhasil kerana kesan jemur pada cahaya matahari, pencemaran dan kesan merokok. Antioksida dalam Vitamin C melindungi kulit dari radiasi ultraungu dan kesan terdedah kepada cahaya matahari.

Vitamin C mengurangkan kesan sun burn disebabkan oleh radiasi ultra ungu dan seterusnya boleh menyebabkan barah kulit untuk jangka masa panjang.


Penghasilan Kolagen

Kolagen adalah komponen hydroxyproline dan hydroxylysine, 2 elemen untuk mengikat molekul yang menghasilkan kolagen. Ia menyebabkan kulit jadi gebu dan warna tona pada muka.

Kekurangan kolagen menyebabkan kulit kusan dan tidak bermaya. Kolagen melembapkan kulit dari dalam dan mengurangkan kedutan dan tanda penuaan.


Penyembuhan Luka

Badan menggunakan Vitamin C untuk menggantikan tisu yang rosak sekaligus menyembuhkan luka dengan lebih cepat. Luka yang lambat sembuh adalah tanda kekurangan Vitamin C. Vitamin C meningkatkan keanjalan kulit dan mempercepatkan tisu terbentuk bagi penyembuhan yang cepat.

Melindungi dari perubahan warna kulit

Vitamin C melindungi DNA dari tindakbalas fotokimia yang menyebabkan tumor, perubahan warna kulit dan beberapa jenis barah kulit. Ia juga mengelakkan penghasilan Pyrimidine dimers yang menjadi punca utama penghasilan melanoma(masalah kulit).

Vitamin C juga mencerahkan kulit dari masalah jeragat dan tompok-tompok penuaan, membantu kelihatan lebih muda dan kulit lebih lembut.


Memperbaiki tekstur kulit.

Kolagen juga menghasilkan struktur saluran darah yang baik dan Vitamin C membantu sistem aliran darah. Saluran darah yang berada bawah kulit membawa oksigen dan nutrien yang menghasilkan kulit yang sihat. Tanpa nutrien yang cukup, kulit akan jadi kasar dan kering. Krim yang mengandungi Vitamin C memperbaiki rupa dan tekstur kulit.

Ia juga meningkatkan pembentukan elastin yang menebalkan, melindungi dan memulihkan sel kulit. Kesan tebal pada sel mengekalkan kelembapan, tingkatkan aliran darah pada kulit dan menjadikan kulit gebu.

Testimoni Angel Caps Skincare Harga Murah Giler


Testimoni Angel Caps Skincare Harga Murah Giler

Testimoni Angel Caps Skincare Harga Murah Giler

Testimoni Angel Caps Skincare Harga Murah Giler

Testimoni Angel Caps Skincare Harga Murah Giler


Harga Angel Caps Skincare Harga Murah Giler


1 UNIT 
RM 140.00
(Semenanjung/Sabah/Sarawak - Free Pos)


2 UNIT
RM 260.00
(Semenanjung/Sabah/Sarawak - Free Pos)



3 UNIT
RM 360.00
                 (Semenanjung/Sabah/Sarawak - Free Pos)                   



Berminat??? Boleh Transfer Ke Salah Satu Akaun Berikut:

RHB BANK:
1112 1200 0701 83
(ZAUDIN BIN SAAD)

PUBLIC BANK:
45 399 357 34
(ZAUDIN BIN SAAD)

CIMB BANK:
7048 0758 05
(ZAUDIN BIN SAAD)

MAYBANK:
1643 4228 9006
(ZAUDIN BIN SAAD)

KEMUDIAN SMS/WHATAPPS, NAMA & ALAMAT LENGKAP KE 012-4509734

Pembayaran Menggunakan Kredit/Debit Kad 
(Pembelian Runcit Sahaja)

Sila Buat Pilihan
**************************


**JB-HF**




Amirna Plus Tablet Harga Murah Giler

Amirna Plus Tablet Harga Murah Giler



Kangungan: 32 TABLET


Rumusan herba terbaik untuk penyakit-penyakit wanita yang mungkin menjejaskan keharmonian rumah tangga dan rumusan herba terbaik untuk mengembalikan keceriaan hubungan suami isteri.

Amirna Plus Tablet mengandungi campuran herba terpilih yang terbukti mampu merawat dan menyembuhkan beberapa masalah kesihatan wanita.Rumusan turun menurun sejak 1913.Sudah berjaya membantu ramai kaum wanita yang menghadapi masalah kesihatan.Pengambilan yang berterusan akan membantu melambatkan proses monopause.

Khasiat, Keterangan & Cara Penggunaan Amirna Plus Tablet Harga Murah Giler:

Rumusan herba terbaik untuk penyakit-penyakit wanita yang mungkin menjejaskan keharmonian rumah tangga dan rumusan herba terbaik untuk mengembalikan keceriaan hubungan suami isteri.

1.Penyakit keputihan (Candidiasis Vaginal ,Vulvovaginal Candidiasis)

Ciri-ciri penyakit ini adalah cairan bening yang dikeluarkan oleh alat kelamin intim wanita yang berbau menyengat, cairan bening, agak kental, berwarna putih, kekuning-kuningan, kehijau-hijauan atau kemerah-merahan yang keluar dari vagina.

Salah satu ciri yang lain adalah keluarnya cairan tersebut diikuti gejala rasa gatal, iritasi, rasa nyeri saat berhubungan intim, rasa nyeri pada perut bahagian bawah, berbau atau aroma tidak sedap kadang-kadang diikuti oleh pendarahan.

Cairan bening yang dikeluarkan atau disekresi organ kelamin wanita pada bahagian rahim(uterus), leher rahim (cervix uterus) dan vagina akibat terinfeksi organ tersebut oleh mikroorganisme.

    Makan 1 biji 3 kali sehari
    Masukkan 1 biji pil kedalam faraj selama minima 6 jam setiap malam.

2.Sengugut (Dysmenorrhoea)

Himpunan simptom fizikal, psikologi, dan emosi yang berkait dengan kitaran haid wanita. Berkait rapat dgn proses ovulasi yg berlaku pada kitaran haid.kesakitan sengugut primer oleh pengeluaran PROSTAGLANDIN dari dinding rahim secara berlebihan menyebabkan pengecutan otot rahim berlaku dgn lebih kuat.

    Makan 1 biji 3 kali sehari

(Terbaik diamalkan selama 1 bulan secara berterusan.

3.Merapatkan Pangkal Rahim / Faraj

Otot faraj dan kawasan perinium akan menjadi semakin lemah dengan pertambahan usia.
Sewaktu kehamilan, tubuh wanita mengalami beberapa perubahan fizikal. Selepas kelahiran, tubuh wanita juga mengalami perubahan termasuk pada faraj yang didapati tidak lagi sama seperti dulu.

Hubungan seks tidak lagi memuaskan seperti sebelumnya. Koyakan faraj yang anda alami mungkin berlebihan memandangkan saiz bayi yang dilahirkan dikategorikan sebagai besar (melebihi 4 kg).

Prosedur forseps juga boleh menyebabkan trauma pada faraj kerana ia membabitkan guntingan episiotomi yang lebih panjang. Trauma yang dialami seperti koyakan pada faraj, koyakan pada serviks dan keadaan otot dubur serta permukaan dalaman dubur juga mempengaruhi keadaan ini.Untuk merapat dan mengembalikannya.

    Makan 1 biji 3 kali sehari
    Masukkan 1 biji pil ke dalam faraj selama minima 6 jam setiap malam

(Terbaik diamalkan selama 1 bulan secara berterusan)

4.Mencantikkan payudara (Gebu dan Montok)

Payudara kecil atau lembik disebabkan banyak perkara. Pertama kerana kekurangan hormon dan menyebabkan pertumbuhan terbantut.

Faktor kedua disebab faktor seperti lepas melahirkan anak. Wanita yang melahirkan anak kebanyakannya berlakunya perubahan hormon dan kematian sel-sel kulit.
Armina Plus Tablet mengandungi rumusan yang membantu mencantikkan payudara anda.

    Makan 1 biji 3 kali sehari

(Terbaik diamalkan selama 1 bulan secara berterusan)

5.Rawatan Selepas Bersalin

Trauma dengan proses kelahiran – Bayi yang keluar melalui vagina wanita akan menyebabkan tisu vagina yang lembut luka. Apatah lagi, yang digunting (episiotomi) dan dijahit. Luka ini akan mengambil masa sehingga berminggu-minggu untuk sembuh sepenuhnya.

Perubahan hormon dan emosi – Kelahiran anak akan membawa perubahan yang besar dalam hidup. Penjagaan anak dan proses berpantang akan sedikit sebanyak membawa tekanan emosi kepada ibu. Ditambah lagi dengan perubahan hormon yang akan mempengaruhi emosi dan keinginan seksual ibu.

Perubahan fizikal – Jarang wanita lepas bersalin merasa seksi kerana bentuk fizikal yang mengalami perubahan ketara seperti tubuh yang makin berisi, menggeleber, kulit perut merekah dan badan berjerawat. Ibu merasakan dirinya tidak menarik lagi.

Masalah Kelonggaran Faraj :Kawasan faraj juga menjadi longgar dan otot di kawasan berkenaan menjadi lemah dan keadaan akan berterusan jika rawatan yang sepatutnya tidak diambil.

Amirna Plus Tablet :membantu mengembalikan kekuatan otot dan mengetatkan faraj .Menyerap dan membuang kotoran/toxin yang terdapat serta memulihkan se-sel yang rosak.

    Makan 1 biji 3 kali sehari
    Masukkan 1 biji pil kedalam faraj selama minima 6 jam setiap malam.

(Terbaik diamalkan selama 3 minggu secara berterusan)

6)Meningkatkan Kepuasan Seksual

Antara faktor yang penting dalam hubungan kelamin ialah mencapai kepuasan seksual dimana proses kemutan dan keketatan lubang faraj menjadi antara aspek utama yang mempengaruhi.

Mengekalkan faktor ini amat sukar memandangkan manusia amat dipengaruhi oleh proses penuaan,kematian sel ,trauma,jangkitan kuman/penyakit dan proses melahirkan anak.

Amirna plus tablet mengandungi rumusan yang terbukti bukan sahaja membersihkan kawasan tersebut dan menyerap kotoran malah menguatkan otot faraj/pangkal rahim (bulbo cavernosus) serta mengetat dan merapatkan bahagian sensitf tersebut.

    Makan 1 biji 3 kali sehari
    Masukkan 1 biji pil ke dalam faraj selama minima 6 jam setiap malam

(Terbaik diamalkan selama 2 minggu secara berterusan)

7.Membersihkan faraj selepas pantang atau haid

Proses haid akan membuang keluar darah, mukus dan sel-sel yang sudah mati. Proses ini berlaku dalam tempoh yang agak tetap daripada masa akil baligh sehinggalah menopaus (putus haid) kecuali semasa mengandung dan penyusuan.

Sering menyebabkan ketidakselesaan dan kekotoran mendap yang menyebabkan jangkitan kuman dan berbagai penyakit lain.

Amirna Plus Tablet terbukti berfungsi menyerap semua kotoran seperti span dan membersihkan kotoran dalam aliran darah dan bahagian yang terbabit.

    Makan 1 biji 3 kali sehari
    Masukkan 1 biji pil ke dalam faraj selama minima 6 jam setiap malam

(Terbaik diamalkan selama 2 minggu secara berterusan)

AWAS: Dilarang perempuan mengandung dan anak dara menggunakannya.


    dilarang perempuan mengandung menggunakannya
    anak dara tidak dibenarkan memasukkan pil ke dalam faraj

RAMUAN: CORTON CAUDATUM, HELICTERES ISORA, TRACHYSPERMUMZA AMMI


Testimoni Amirna Plus Tablet Harga Murah Giler


Testimoni Amirna Plus Tablet Harga Murah Giler

Testimoni Amirna Plus Tablet Harga Murah Giler

Testimoni Amirna Plus Tablet Harga Murah Giler


Harga Amirna Plus Tablet Harga Murah Giler


1 UNIT 
RM 45.00
(Semenanjung/Sabah/Sarawak - Free Pos)


2 UNIT
RM 80.00
(Semenanjung/Sabah/Sarawak - Free Pos)



3 UNIT
RM 105.00
                 (Semenanjung/Sabah/Sarawak - Free Pos)                   



Berminat??? Boleh Transfer Ke Salah Satu Akaun Berikut:

RHB BANK:
1112 1200 0701 83
(ZAUDIN BIN SAAD)

PUBLIC BANK:
45 399 357 34
(ZAUDIN BIN SAAD)

CIMB BANK:
7048 0758 05
(ZAUDIN BIN SAAD)

MAYBANK:
1643 4228 9006
(ZAUDIN BIN SAAD)

KEMUDIAN SMS/WHATAPPS, NAMA & ALAMAT LENGKAP KE 012-4509734

Pembayaran Menggunakan Kredit/Debit Kad 
(Pembelian Runcit Sahaja)

Sila Buat Pilihan
**************************


**JB-CB**




AZ COSMETIC (NEW PACKING) HARGA MURAH GILER

AZ COSMETIC (NEW PACKING) HARGA MURAH GILER



Anda ada masalah kulit ? Sekarang, tak perlu risau lagi. Saya ada penyelesaian untuk masalah kulit anda. AZ Cosmetic Harga Murah Giler  BEBAS KIMIA,TANPA PENGELUPASAN DAN YANG PASTI KESAN SEAWAL 7 HARI !!




Nak kulit cantik, shining, glowing gunalah AZ Cosmetic Skincare Harga Murah Giler..


PENGENALAN MENGENAI AZ COSMETIC SKINCARE HARGA MURAH GILER

APA ITU AZ KOSMETIK SKINCARE HARGA MURAH GILER??
AZ COSMETIC SKINCARE HARGA MURAH GILER merupakan produk yang diperbuat dari herba dan extract buah-buahan, ia khas untuk perawat wajah yang lengkap bagi merawat dan mencantikkan kulit muka anda

SATU SET LENGKAP AZ COSMETIC SKINCARE HARGA MURAH GILER ADA 5 ITEM

SABUN
CREAM SIANG
SUNBLOCK
NIGHT CREAM
TREATMENT CREAM



KELULUSAN KKM AZ COSMETIC SKINCARE HARGA MURAH GILER


KELULUSAN KKM AZ COSMETIC SKINCARE HARGA MURAH GILER


FUNGSI/KELEBIHAN/MANFAAT/KEBAIKAN AZ COSMETIC SKINCARE HARGA MURAH GILER

mengecutkan dan menghilangkan jerawat
mengurangkan pigmentasi / jeragat dengan berkesan
membersihkan kulit muka
awet muda
melicinkan kulit muka
mencerahkan kulit muka
krim kunyit dirumuskan khas untuk menghilangkan jeragat dan
parut jerawat secara efektif dan berkesan.
diperbuat darida bahan-bahan semulajadi
menghilangkan tompok dan bintik di muka

KANDUNGAN BAHAN-BAHAN AZ COSMETIC SKINCARE HARGA MURAH GILER

Produk berasaskan herba dan extract buah-buahan
Bahan semulajadi,tiada bahan kimia terlarang


PANTANG LARANG AZ COSMETIC SKINCARE HARGA MURAH GILER

Tiada pantang larang, gunakan tanpa was-was


SOALAN LAZIM/FREQUENT ASKED QUESTION(FAQ) AZ COSMETIC SKINCARE HARGA MURAH GILER

Boleh pakai sembahyang tak?
Jawapan: Boleh, tak ada masalah


DALAM SATU SET ADA 5 ITEM…

1 ~SABUN
2~ CREAM SIANG
3~ SUNBLOCK
4~ NIGHT CREAM
5~ TREATMENT CREAM

PRODUK BERASASKAN HERBA DAN BUAH-BUAHAN. JUGA BOLEH DI BAWA SOLAT.TANPA BAHAN KIMIA…KESAN PEMAKAIAN SEAWAL 7 HARI…


KELEBIHAN AZ COSMETIC HARGA MURAH GILER

~> Mengecutkan dan menghilangkan jerawat
~> Mengurangkan pigmentasi / jeragat dengan berkesan
~> Membersihkan kulit muka
~> Awet muda
~> Melicinkan kulit muka
~> Mencerahkan kulit muka
~> Krim kunyit dirumuskan khas untuk menghilangkan jeragat dan parut jerawat secara efektif dan berkesan.
~> Diperbuat darida bahan-bahan semulajadi
~> Menghilangkan tompok dan bintik di muka..


SABUN
~ Pembersih muka delima dapat membersihkan wajah anda disamping membekalkan zat dan mineral kepada kulit anda.
~ Selain itu ia mncerahkan , menghaluskan dan menggebukan kulit anda , selain itu ia juga dapat menghilangkan kesan jeragat.

NIGHT CREAM @ KRIM KUNYIT
~ Berfungsi untuk menghilangkan kesan jeragat , jerawat , bintik- bintik hitam.
~ Amat sesuai untuk wajah yang kusam dan permukaan kulit yang takk sekata
~ Diperbuat daripada kunyit dan temulawak…

TREATMENT CREAM
~ Menghilangkan garis- garis halus pada wajah dan tanda penuaan.
~ Menghilangkan parut halus serta mengebukan kulit.
~ Diekstrak dari bahan – bahan seperti akar-akar kayu herba….

DAY CREAM
~ Membantu menyeimbangkan ph kulit dan memberi mineral untuk kulit anda.
~ KIandungan cream ini terdiri daripada ekstrak buah-buahan Vitamin C dan Vitamin B+
~ Berfungsi sebagai pelindung matahari dan pencemaran alam seperti asap dan bahan-bahan kimia

SUNBLOCK
~ Cream sunblock di pakai selepas memakai day cream sebagai pelindung dari pancaran matahari.
~ Dapat menghilangkan parut serta kesan penuaan.
~ Terdiri daripada bahan-bahan asid rojik ekstrak ALLANTIN dan VITAMIN C…..


CARA MEMBEZAKAN AZ COSMETIC ORIGINAL VS TIRUAN!!!






TESTIMONI AZ COSMETIC HARGA MURAH GILER


TESTIMONI AZ COSMETIC (NEW PACKING) HARGA MURAH GILER

TESTIMONI AZ COSMETIC (NEW PACKING) HARGA MURAH GILER

TESTIMONI AZ COSMETIC (NEW PACKING) HARGA MURAH GILER

TESTIMONI AZ COSMETIC (NEW PACKING) HARGA MURAH GILER

TESTIMONI AZ COSMETIC (NEW PACKING) HARGA MURAH GILER

TESTIMONI AZ COSMETIC (NEW PACKING) HARGA MURAH GILER


AZ COSMETIC (NEW PACKING) HARGA MURAH GILER


1 SET 
RM 80.00
(Semenanjung/Sabah/Sarawak - Free Pos)


2 SET
RM 150.00
(Semenanjung/Sabah/Sarawak - Free Pos)



3 SET
RM 210.00
                 (Semenanjung/Sabah/Sarawak - Free Pos)                   



Berminat??? Boleh Transfer Ke Salah Satu Akaun Berikut:

RHB BANK:
1112 1200 0701 83
(ZAUDIN BIN SAAD)

PUBLIC BANK:
45 399 357 34
(ZAUDIN BIN SAAD)

CIMB BANK:
7048 0758 05
(ZAUDIN BIN SAAD)

MAYBANK:
1643 4228 9006
(ZAUDIN BIN SAAD)

KEMUDIAN SMS/WHATAPPS, NAMA & ALAMAT LENGKAP KE 012-4509734

Pembayaran Menggunakan Kredit/Debit Kad 
(Pembelian Runcit Sahaja)

Sila Buat Pilihan
**************************


**JB-DI**




Forex Sebenar

Korang Mesti Suka Artikal Dibawah

 
Support : Creating Website | Gambir Sarawak | Gambir Sarawak
Copyright © 2011. Kiss Beauty - Borong Kosmetik Murah Giler - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Gambir Sarawak
Proudly powered by Blogger