Featured Post Today
print this page
Latest Post

FJ GLOW GOLD HARGA MURAH GILER (ORGANIK)

FJ GLOW GOLD HARGA MURAH GILER (ORGANIK)



FJ GLOW keluarkan produk baru! SET FJ GLOW GOLD .  Skincare Organik NO.1 paling berkesan di Malaysia !


Dikilangkan sama sebumbung dengan kilang GMP produk SK11 & Estee lauder .




Mestilah kualiti antarabangsa !

TAPI harga sangat mampu milik .

Pencerahan & glow seawal 1 minit !

 Kualiti Krim gred A

Bahan Organik & Lulus KKM


Keunikan : satu - satunya produk skincare organik kesan paling pantas !

Tetapi bebas bahan terlarang !

FJ GLOW GOLD HARGA MURAH GILER  (ORGANIK) TERDAPAT 4 ITEM : -

1. DAY CREAM
2. NIGHT CREAM
3. TREATMENT CREAM
4. ORGANIC FACIAL WASH

🌼 NIGHT CREAM MOISTURIZER 🌼

( KRIM PEMUTIH WAJAH ) 
🍂 GULA TEBU
🍂 PROTEIN SOYA
🍂 EKTRAK LEMON
🍂 EKSTRAK HALIA
🍂 EKSTRAK BURUNG WALIT
🍂 EKSTRAK MUTIARA
🍂 ALOE VERA

👉MANFAAT NIGHT CREAM MOISTURIZER : -
✅ Mencerahkan dan memutihkan wajah seawal 3 hari*
✅ Glowingkan wajah
✅ Merawat jerawat & memudarkan jeragat
✅ Mengurangkan masalah alah pada kekacang
✅ Tidak mengelupas ! Tidak terbakar !
✅ Selesaikan masalah tona kulit tidak sekata, kusam, kulit tua dari usia dan dapat menghaluskan pori
✅ Sesuai untuk kulit sensatif
✅ Krim yang tidak menggangu tidur malam anda & alamilah kecantikan esok hari

CARA GUNA NIGHT CREAM MOISTURIZER :
✅ selepas mencuci muka, keringkan dan sapu serata wajah dengan night cream
✅ sekiranya wajah anda kering, basahkan semula dengan air. Dan sapu krim ini.



🌼 TREATMENT CREAM 🌼

👉Krim rawatan terhebat ! Bau wangi !

KUNYIT BERMUTU TINGGI
🍂 EKTRAK LEMON
🍂 EKSTRAK HALIA
🍂 EKSTRAK MUTIARA 🍂 ALOE VERA

👍MANFAAT TREATMENT CREAM : -
✅ Merawat jerawat teruk , berpasir & nanah .
✅ Mencerahkan dan memutihkan wajah seawal 3 hari*
✅ Memudarkan jeragat
✅ Mengurangkan masalah alah pada kekacang
✅ Tidak mengelupas ! Tidak terbakar !
✅ Selesaikan masalah tona kulit tidak sekata, kusam, kulit tua dari usia dan dapat menghaluskan pori
✅ sesuai untuk kulit sensatif
✅ Krim yang tidak menggangu tidur malam anda & alamilah kecantikan esok hari! .
.
👉CARA GUNA TREATMENT CREAM : -
✅ Selepas menggunakan night cream, sapukan pula treatment cream di atas lapisan night cream .
✅ Sapukan lebih pada jerawat - jerawat insyallah jerawat kecut . Mujarab !



🌼 DAY CREAM outing cream 🌼

( KRIM PALING PANTAS KESAN GLOW  & MERAWAT WAJAH ! ) 
🍂Argan
🍂Aloe vera
🍂 Vitis vinifera Fruit Cell
🍂 Sodium Hyalu ronate
🍂Anthemis Nobilis
🍂 Malus Domestica Fruit cell 🍂Argireline
🍂Cocus Extract, Menthol & Chrysanthus
🍂Cocurbita Pepu
🍂Oleracea Portulaca
🍂Opuntia- ficus Indica .

👉MANFAAT DAY CREAM outing cream : -
✅ Glow kan wajah sepantas 1 minit !
✅ SPF 35 tabir suria
✅ Mengecutkan jerawat seawal 1 hari*
✅ Memudarkan Parut seawal 1hari*
✅ Menutup cela di muka
✅ Menghaluskan pori-pori yang terbuka
✅ Tekstur ringan & selesa digunakan
✅ Boleh digunakan di dalam rumah / setiap kali keluar rumah ( krim ini sambil merawat wajah )
✅ Dikilangkan sama dengan kilang jenama SK II & Estee Lauder
✅ Kualiti tinggi dan mewah tetapi harga mampu milik .
.
CARA GUNA DAY CREAM outing cream : -
✅ Selepas cuci muka, pam 5-6 kali day cream ini dan sapu serata wajah
✅ Anda akan dapat hasil glow & wajah tampak berseri - seri !
✅ Boleh digunakan bila-bila masa & dimana jua



 ♣ ORGANIC FACIAL WASH ♣

🍂MADU
🍂KUNYIT
🍂ASAM JAWA
🍂AHA KOLAGEN
🍂GLUTA
🍂LAVANDER

MANFAAT ORGANIC FACIAL WASH : -
✅ Memutihkan wajah, badan & tangan ( boleh diguna untuk memutihkan badan juga)
✅ Merawat masalah jerawat , jeragat , kulit kusam , kulit terbakar , kulit gelap dan sebagainya .
✅ Satu- satunya pencuci muka yang mengandungi aromaterapi lavender memberi sensasi ketenangan minda
✅ Pencuci pemutih no.1 paling berkesan !
✅Rekod jualan : lebih 100,000 terjual selama 2 tahun !

CARA GUNA ORGANIC FACIAL WASH : -
✅ Cuci muka , siang & malam, dan buat urutan muka selama 2-3 minit . Bilas !
✅ Sental juga tangan dan badan untuk dapatkan kulit tangan yang putih gebu dengan pencuci ini . Mujarab !


TESTIMONI FJ GLOW GOLD HARGA MURAH GILER  (ORGANIK)

TESTIMONI FJ GLOW GOLD HARGA MURAH GILER  (ORGANIK)

TESTIMONI FJ GLOW GOLD HARGA MURAH GILER  (ORGANIK)

TESTIMONI FJ GLOW GOLD HARGA MURAH GILER  (ORGANIK)


HARGA FJ GLOW GOLD HARGA MURAH GILER  (ORGANIK)


1 SET
RM 150.00
(Semenanjung/Sabah/Sarawak - Free Pos)


2 SET
RM 290.00
(Semenanjung/Sabah/Sarawak - Free Pos)



3 SET
RM 420.00
                 (Semenanjung/Sabah/Sarawak - Free Pos)                   



Berminat??? Boleh Transfer Ke Salah Satu Akaun Berikut:

RHB BANK:
1112 1200 0701 83
(ZAUDIN BIN SAAD)

PUBLIC BANK:
45 399 357 34
(ZAUDIN BIN SAAD)

CIMB BANK:
7048 0758 05
(ZAUDIN BIN SAAD)

MAYBANK:
1643 4228 9006
(ZAUDIN BIN SAAD)

KEMUDIAN SMS/WHATAPPS, NAMA & ALAMAT LENGKAP KE 012-4509734

Pembayaran Menggunakan Kredit/Debit Kad 
(Pembelian Runcit Sahaja)

Sila Buat Pilihan
**************************


**YTPRTY**




PERLAKING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI HARGA MURAH GILER

PERLAKING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI HARGA MURAH GILER 

PERLA KING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI HARGA MURAH GILER

1 UNIT= 30 SACHETS





Fenomena serbuk mutiara kini melanda!! 100% serbuk mutiara asli dari laut dalam Filipina..
Kesan yang sangat hebat!!  3 hari untuk rasai perbezaan pada muka dan badan dgn PERLA KING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI!! Kulit makin cerah, gebu dan anjal!!

PERLA KING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI HARGA MURAH GILER

KENAPA ANDA PERLU MEMILIH PERLA KING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI HARGA MURAH GILER 

✔ Tiada pantang
✔ Kesan cepat seawal 3-7 hari
✔ 100% asli dan selamat
✔ GMP, Halal JAKIM dan mematuhi kelulusan akta makanan!

PERLA KING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI HARGA MURAH GILER

KANDUNGAN DALAM PERLA KING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI HARGA MURAH GILER 

Serbuk Mutiara Asli Dari Filipina
✔ Lebih ringan, berkualiti dan mempunyai mineral serta vitamin yang tinggi
✔ Amat dipercayai oleh golongan bangsawan Cina sebagai bahan pemutih dan awet muda dlm menjaga kecantikan kulit
✔ Bersifat antiradikal bebas
✔ Melawan segala toksin dalam badan dan membuangnya
✔ Hasilnya kulit yg cantik, gebu tanpa cela dihasilkan
✔ Mengecutkan jerawat

Kolagen Ikan Salmon
✔ Tidak menggemukkan seperti kolagen ikan biasa
✔ Kolagen yg lebih berkualiti dan sering digunakan oleh negara Filipina, Korea dan Jepun
✔ Lebih pantas menyerap ke dalam sel kulit dan merangsang penghasilkan sel kulit baru
✔ Mengandungi amino acid, omega 3 dan pelbagai mineral yg membantu dalam kesihatan dan kecantikan
✔ Memudarkan parut dan menggebukan kulit

Asid Hyaluronik Gred A
✔ Lebih halus dan bermineral
✔ Merangsang penghasilan kolagen dalam badan
✔ Bertindak balas dengan vitamin C untuk menghilangkan kedutan, parut dan jeragat serta kedutan
✔ Melembapkan kulit

Vitamin E & Grapeseed Extract
✔ Sebagai antioksidan dan menyokong komposisi kolagen dan serbuk mutiara dalam badan


MANFAAT AJAIB PERLA KING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI HARGA MURAH GILER 

✔ Antikedutan dan awet muda
✔ Menyembuhkan ruam dan ekzema
✔ Mencerahkan kulit
✔ Perlindungan matahari
✔ Menggalakkan pertumbuhan kulit baru
✔ Menghasilkan kolagen pemulihan, serta meneutralkan radikal bebas yang merosakkan kulit
✔ Jerawat kecut
✔ Membuang ulser kulit, melasme dan jeragat serta bintik hitam
✔ Mencantikkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, dan sihat secara semulajadi
✔ Menguatkan folikal rambut
✔ Meningkatkan daya ingatan
✔ Menguatkan antibodi dan imun badan
✔ Merangsang peredaran darah
✔ Mengurangkan tahap kolesterol
✔ Menguatkan tulang, merangsang pertumbuhan tulang baru dan meningkatkan kepadatan tulang
✔ Menentang penuaan, kanser dan kesan-kesan bahaya sinaran
✔ Menghilangkan keadaan kulit yang tidak diingini seperti kulit pudar, blotches merah, jerawat, zits dan jerawat, tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan, mengecilkan liang pori-pori
✔ Menghapuskan parut dalam masa 1 minggu atau kurang

CARA PENGAMBILAN PERLA KING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI HARGA MURAH GILER 

✔ Koyakkan sachet dan terus dimakan
✔ 1 Sachet 5 GM
✔ Makan cuma satu kali sehari sebelum sarapan
✔ Minum air putih sekurang-kurangnya 3 liter sehari


Q & A PERLA KING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI HARGA MURAH GILER 

Q : Berapa lama masa yang diambil untuk produk ni menampakkan keberkesanannya? 
A : 1-3 hari. Ada yg ambik masa sehingga 1-2 minggu. Ia bergantung kepada sistem metabolisme badan masing-masing. Jangan risau PERLAKING mempunyai dos dan khasiat yang cukup untuk beri kesan paling cepat.

Q : Ibu mengandung/menyusu boleh ambil produk ini?
A : Boleh. Kami ada testimoni ibu menyusu anak menjadi makin putih masa makan PERLAKING.

Q : Saya ada alahan dengan seafood, boleh ke ambil produk ni? 
A : Boleh. Kerana PERLAKING tak mengandungi kolagen ikan tilapia. Kami cuma menggunakan Ovari Ikan Salmon sahaja. Tahu tak ikan Salmon diperkaya Omega 3 yg mampu merawat alahan dan pelbagai masalah kesihatan lain.

 Q : Kulit saya naik jerawat/parut/rashes yang teruk akibat salah ambil produk, bolehkah produk ini menghilangkan kesan tersebut?
A : Boleh. Berikan masa selama 1-2 minggu kepada PERLAKING untuk bertindak. Sebagusnya sebulan tau! Lagi bagus 3 bulan dimakan tanpa stop untuk kesan wow wow wow ❤❤❤

Q : Saya ada masalah kulit kering/menggelupas/ekzema, adakah produk ini berkesan?
A : Berkesan. Itulah kehebatan kolagen ikan salmon yg mampu merawat masalah mcm di atas. Kami ada testimoni yg kata ekzema mereka hilang lepas makan PERLAKING.

Q : Ada kesan sampingan ke makan produk ni?
A : 100% tiada. Produk dihasilkan oleh kilang GMP yg dipantau KKM. Kami bukan produk import Cina mahupun repacking Thailand.

Q : Perlaking Boleh menggemukkan?
A : Confirm tak! Sebabnya kami guna kolagen Ikan Salmon. Malah boleh menguruskan badan dan beri berat badan ideal. Kalau dah kurus tidak akan kurus dah. Testimoni kami kata makan PERLAKING makin kurus. Pembuangan najis juga lawas tiada masalah pencernaan. Lagi hebat ?? PERLAKING kami membuang toksin sebab itu boleh kurus!

Q : Boleh ke campur dengan supplement lain?
A : Boleh tiada masalah. Tidak perlu jarakkan pun tidak apa. Jika suplemen yang anda makan diambil pada waktu pagi, anda boleh makan PERLAKING pada waktu malam.

Q : Kalau ada ambil ubat-ubatan/jamu, boleh ke ambil produk ni? Kalau boleh, berapa lama perlu jarakkan masa?
A : Jamu dan ubat perlu dijarakkan 30 minit atau 2 jam sebelum pengambilan PERLAKING. Sebab itu produk kami berbentuk sachet dan kecil sebab senang dibawa kemana mana untuk diambil selepas jarak masa yang diberitahu.


TESTIMONI PERLAKING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI HARGA MURAH GILER


TESTIMONI PERLAKING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI HARGA MURAH GILER

TESTIMONI PERLAKING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI HARGA MURAH GILER

TESTIMONI PERLAKING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI HARGA MURAH GILER

TESTIMONI PERLAKING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI HARGA MURAH GILER




















HARGA PERLAKING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI HARGA MURAH GILER 


1 UNIT 
RM 120.00
(Semenanjung/Sabah/Sarawak - Free Pos)


2 UNIT
RM 220.00
(Semenanjung/Sabah/Sarawak - Free Pos)



3 UNIT
RM 300.00
                 (Semenanjung/Sabah/Sarawak - Free Pos)                   



Berminat??? Boleh Transfer Ke Salah Satu Akaun Berikut:

RHB BANK:
1112 1200 0701 83
(ZAUDIN BIN SAAD)

PUBLIC BANK:
45 399 357 34
(ZAUDIN BIN SAAD)

CIMB BANK:
7048 0758 05
(ZAUDIN BIN SAAD)

MAYBANK:
1643 4228 9006
(ZAUDIN BIN SAAD)

KEMUDIAN SMS/WHATAPPS, NAMA & ALAMAT LENGKAP KE 012-4509734

Pembayaran Menggunakan Kredit/Debit Kad 
(Pembelian Runcit Sahaja)

Sila Buat Pilihan
**************************


**GE-IA**




SATIN SKINZ EVE FEMININE WASH HARGA MURAH GILER

SATIN SKINZ EVE FEMININE WASH HARGA MURAH GILER





KANDUNGAN: 
100ml/Botol

UNTUK KECERAHAN & KESEGARAN MISS V YANG BERPANJANGAN 

Anda sudah mencuci MISS V sebelum tidur???
Buat ANAK DARA yang ada masalah panties berlubang, bau busuk, gatal, dan ada daki putih apabila di gosok???
Buat ISTERI yang ada masalah panties terlekat lendir putih susu, kuning, hijau, atau paling teruk lendir hitam tapi bukan haid???
Di tambah pula dengan bau yang busuk dan gatal???
BAHAYA!!!




Jika dibiarkan anda bakal mendapat penyakit kencing kotor, dan paling teruk jika dibiarkan akan menyebabkan kanser rahim atau ovari.
Produk terbaru Satin Skinz Eve dari Missma Beauty Resources di sahkan selamat oleh KKM. Pencuci wanita yang berasaskan ginseng yang pertama di Malaysia.


KELEBIHAN SATIN SKINZ EVE FEMININE WASH HARGA MURAH GILER : 

√ Ginseng feminine wash pertama di Malaysia
√ Mencerahkan Miss V
√ Merawat masalah keputihan
√ Merawat jangkitan penyakit kulit pada Miss V seperti kurap, ruam, timbul jangkitan berbentuk mata ikan, dll
√ Mengetatkan otot Miss V yg longgar
√ Miss V segar harum sepanjang hari
√ Mengubati luka akibat proses bersalin
√ Meningkatkan ghairah suami
√ Memberi keseimbangan PH
√ Menghalang pembiakan bakteria jahat dan mengekalkan bakteria baik
√ Memperbaiki peredaran darah
√ Meningkatkan keyakinan ketika bersama suami


KANDUNGAN UTAMA SATIN SKIN EVE HARGA MURAH GILER :

Panax Ginseng, Minyak Jarak / Castor Oil,  Manjakani, Kacip Fatimah, Serapat,  Aloe Vera,  Daun Sireh,  Minyak Zaitun / Olive Oil




SELAMAT DI GUNAKAN OLEH WANITA BERKAHWIN &  GADIS YANG MASIH DARA. 

100% DIJAMIN SELAMAT
LULUS KKM : NOT 151102247 K


 TESTIMONI SATIN SKINZ EVE FEMININE WASH HARGA MURAH GILER



HARGA SATIN SKINZ EVE FEMININE WASH HARGA MURAH GILER


1 UNIT 
RM 55.00
(Semenanjung/Sabah/Sarawak - Free Pos)


2 UNIT
RM 100.00
(Semenanjung/Sabah/Sarawak - Free Pos)



3 UNIT
RM 135.00
                 (Semenanjung/Sabah/Sarawak - Free Pos)                   



Berminat??? Boleh Transfer Ke Salah Satu Akaun Berikut:

RHB BANK:
1112 1200 0701 83
(ZAUDIN BIN SAAD)

PUBLIC BANK:
45 399 357 34
(ZAUDIN BIN SAAD)

CIMB BANK:
7048 0758 05
(ZAUDIN BIN SAAD)

MAYBANK:
1643 4228 9006
(ZAUDIN BIN SAAD)

KEMUDIAN SMS/WHATAPPS, NAMA & ALAMAT LENGKAP KE 012-4509734

Pembayaran Menggunakan Kredit/Debit Kad 
(Pembelian Runcit Sahaja)

Sila Buat Pilihan
**************************


**JB-CB**




Forex Sebenar

Korang Mesti Suka Artikal Dibawah

 
Support : Creating Website | Gambir Sarawak | Gambir Sarawak
Copyright © 2011. Kiss Beauty - Borong Kosmetik Murah Giler - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Gambir Sarawak
Proudly powered by Blogger